«Окремі смуги для громадського транспорту — одна з передумов покращення графічності руху електротранспорту», — Андрій Свищо

«Окремі смуги для громадського транспорту — одна з передумов покращення графічності руху електротранспорту», — Андрій Свищо


За останній рік ЛКП «Львівелектротранс» вдалось значно покращити технічне обслуговування електротранспорту, а кількість поломок на лінії зменшити у декілька разів. Проте, навіть це не дозволяє забезпечувати 100% виконання запланованих рейсів та дотримання прогнозованої графічності на маршрутах, оскільки основні причини простоїв — це неправильне паркування автотранспорту, дорожньо-транспортні пригоди та затори. Вирішенням цієї проблеми у ЛКП «Львівелектротранс» вважають облаштування окремих смуг для громадського транспорту і обов’язкове встановлення делініаторів.

Як зауважує директор ЛКП «Львівелектротранс» Андрій Свищо , більшість затримок у русі електротранспорту зумовлені причинами, які не залежать від підприємства. Одна з причин недотримання графічності руху — це затори в місті. А друга причина — затримка на маршруті виникає внаслідок ДТП чи неправильного паркування. Це, в свою чергу, впливає на загальний показник дотримання графічності і на фінансовий результат роботи підприємства.

До прикладу, у Львові на вул. Івана Франка, майже щоденно, з 17.30 до 19.30 год, спостерігаються тривалі затори, з масовими порушеннями правил дорожнього руху водіями, які самовільно рухаються смугою громадського транспорту і спричиняють затримки в русі тривалістю загалом до 20 хвилин.


«Одним із шляхів вирішення цієї проблеми є створення окремих смуг для громадського транспорту, і обов’язкове встановлення делініаторів, які перешкоджатимуть порушенням правил дорожнього руху водіями автотранспорту. Добру практику їх встановлення маємо на вул. Іларіона Свенціцького» , — підкреслює Андрій Свищо.

Також він зазначив, що встановлення делініаторів на цій ділянці покращило графічність і виконання рейсів на 15%. «Прогнозуємо, що облаштування смуги громадського транспорту на вул. Івана Франка, дозволить покращити показники ще на 15%» , — наголосив Андрій Свищо.


«Необхідно переосмислювати і переходити на екологічний та безпечний громадський транспорт, який є швидшим і дешевшим, у порівнянні з будь-яким іншим. Однак, якщо не створити належних умов для роботи громадського транспорту, ми не переконаємо автомобілістів також ним користуватись. Адже ніхто не хоче опинитись заручником чиїхось обставин чи неосвіченості, запізнитись на роботу чи навіть на побачення, внаслідок дій горе-автомобіліста, який вирішив припаркуватись на «2 хвилинки» на трамвайній колії.


Закупівля нових 50 тролейбусів, які вже курсують містом, запланована закупівля 10 нових трамваїв, а також 100 тролейбусів з автономним ходом, модернізація трамвайних вагонів КТ4СУ, а також закупівля 250 електробусів — повністю змінить ситуацію в місті з громадським транспортом, вирішить проблеми комфорту та мобільності, покращить екологію в місті. Проте, ситуацію з пріоритетом для громадського транспорту, а саме мінімізацію впливу зовнішніх чинників на його роботу, потрібно вирішувати невідкладно" , — підсумував Андрій Свищо.

Нагадаємо, відповідно до розпорядження ЛКП «Львівелектротранс», від 17 листопада № 52 розпочала роботу «Гаряча» лінія" для пасажирів, які користуються електротранспортом. У разі будь-яких запитань чи пропозицій щодо покращення роботи звертайтеся за безкоштовним номером 0−800−300−055 .



Дата добавлення: 2020-12-07 17:12:22
Кількість переглядів: 214
Автор: Melnyk Olga