Львів отримав дев’ятий трамвай «Електрон»

news img


Сьогодні, 19 січня, Львів отримав дев’ятий, передостанній із передбачених п’ятисекційних низькопідлогових трамваїв марки «Електрон». Далі, відповідно до процедури, новий вагон має пройти обкатку, випробовування й тестування ходових характеристик та гальмівних систем. У процесі його доукомплектують приладами автоматизованої системи оплати проїзду та присвоять інвентарний номер.

«Після проведення усіх підготовчих робіт трамвай зможе курсувати на лінії – в основному, на маршруті №8, що сполучає Сихів та центральну частину міста. На цьому маршруті працюють і 8 аналогічних трамваїв, отриманих в попередні роки », - зазначили у ЛКП «Львівелектротранс».

Нагадаємо оновлення рухомого складу ЛКП «Львівелектротранс» відбувається за кредитні кошти від Європейського інвестиційного банку (ЄІБ). Це стало можливим завдяки участі Львова у проєкті «Міський громадський транспорт України», що є рамковим кредитом від ЄІБ. В межах проєкту місто отримало 17,4 млн євро кредиту на закупівлю десяти п’ятисекційних трамваїв.

Контракт на поставку цих трамваїв ЛКП «Львівелектротранс» уклало у вересні 2020 року. Угода передбачає і купівлю обов’язкових запчастин та витратних матеріалів, обладнання та інструментів для технічного обслуговування та ремонту вагонів. Відповідно до графіку, планувалось, що перша поставка трамваїв відбудеться у червні 2022 року, проте перші три трамваї місто отримало швидше – у грудні 2021 року. Ще три трамваї були поставлені у 2022 році, та два – у 2023 році.

Останній, десятий, трамвай місто очікує отримати у лютому цього року.

Проєкт «Міський громадський транспорт України» втілюється Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України спільно з Міністерством фінансів України, міськими радами та комунальними підприємствами. Технічну підтримку у розмірі 3,5 млн. євро надав проєкту Європейський Союз.


Довідка

Трамвай «Електрон» T5L641 – це п`ятисекційний однопросторовий комфортний вагон з системою кондиціонування салону і кабіни водія, з пониженим рівнем вібрації та шуму, технічний рівень якого відповідає сучасним європейським вимогам до міського електротранспорту. Широкі двері і низький рівень підлоги вагону дозволяють прискорити швидкість посадки-висадки пасажирів, особливо зручні для пасажирів з дітьми та людей з обмеженою здатністю пересування.

Кількість місць для сидіння - 58, загальна пасажиромісткість трамвая - 250 осіб.

Підлога вагону в зоні дверей салону обладнана системою підігріву, що виключає обмерзання та намерзання  снігу в зимовий період. Спеціальне покриття вікон зберігає тепло у холодну пору року і відбиває ультрафіолетові промені сонця у спеку.

Трамвай обладнаний зовнішніми та внутрішніми відеокамерами панорамного огляду: пасажирського салону, майданчиків поблизу пасажирських дверей та зон позаду вагона, що забезпечують ширшу зону оглядовості та контроль водія за дорожньою ситуацією, посадкою-висадкою пасажирів.



19.01.2024