Тролейбусний парк Львова налічує уже три машини із автономним ходом
Усі вони отримали сертифікацію, пройшли державний технічний огляд та готові до роботи. Але оскільки зараз їх недостатньо для відкриття маршруту з використанням автономного ходу вони експлуатуються з усіма тролейбусами з тестування системи автономного ходу.
Сьогодні тролейбуси № 168, 163 та від завтра 164 – курсуватимуть здебільшого на «дальніх» та «довгих маршрутах» - 22 та 33.
Загалом ЛКП «Львівелектротранс» очікує ще вісім таких. У рамках проєкту «Модернізація громадського тролейбусного транспорту міста Львів», який фінансується за кредитні кошти Європейського Банку Реконструкції та Розвитку, більше інформації у рубриці Європейський Банк Реконструкції та Розвитку (ЄБРР)
Для логічного обліку та обслуговування було вирішено для переобладнання заводом виробником обрати тролейбуси з 163 до 173 включно, до переліку входить тестовий зразок тролейбус 168, який було дообладнано раніше.
Зауважимо, збільшення парку до одинадцяти тролейбусів із тягою від акумуляторів дозволять застосувати їх на одному із маршрутів та продовжити його без добудови контактної мережі.
Наявність автономного ходу також дозволить цим тролейбусам не припиняти рух у випадках ДТП на маршрутах чи пошкоджень ділянок контактної мережі. Також при можливих відключеннях електроенергії, тролейбуси зможуть завершити свій рейс і не блокувати рух для іншого транспорту.
Довідково:
Запас автономного ходу у переобладнаних тролейбусах марки «Електрон» 20 км.
Довжина тролейбусного маршруту № 22 – 18 км, плановий час здійснення повного кола - 1 год 40 хв.
Довжина тролейбусного маршруту № 33 – 11 км, плановий час здійснення повного кола 1 го 10 хв.
09.12.2024